Uncategorized

Nasz tydzień w Bangkoku – przystani dla cyfrowych nomadów

dla nas Bangkok zawsze czuł się trochę jak drugi dom. To miejsce, które znamy bardzo dobrze i wróciliśmy do sześciu razy podczas naszych podróży. Za każdym razem, gdy wylądujemy tam fala nostalgii, gdy pamiętamy plecak Tajlandii w 2008 roku, który był początkiem naszego podróżnego stylu życia. Przyjechaliśmy do Bangkoku z Vancouver jako naiwnych 24 -latków gotowych do zmierzenia się na świat! (A przynajmniej Azja Południowa)

Kilka młodych kóz, dzień 1 w Bangkoku 2008! (Kiedy chodziło głównie o imprezę!)
Kiedy wróciliśmy niedawno, nie byliśmy już młodymi, szeroko otwartymi plecakami budżetowymi. Tym razem byliśmy starsi, mądrzejsi weterani podróży. Nasze uczucia wobec Bangkoku były jednak takie same. Nadal byliśmy pod wrażeniem życia ulicznego i rozkoszowaliśmy się otaczającym nas szaleństwem. Namoczyliśmy zapach (niektóre lepiej niż inne) i badaliśmy nowe dzielnice, których nie mieliśmy w przeszłości.

Tym razem o wiele bardziej dojrzała wersja nas poszła do świątyń

W Bangkoku jest tak wiele widoków i rzeczy do zrobienia, ale naszym głównym powodem powrotu do Bangkoku było nadrabianie zaległości w zdrowiu i dobrego samopoczucia, zakup bardzo potrzebnych produktów, wymeldowanie się ze starymi przyjaciółmi i oczywiście, i oczywiście, Jedz pyszne tajskie jedzenie.

Kontynuujemy nasz cyfrowy styl życia Nomada, znaleźlenie się w krajach z odpowiednią opieką zdrowotną i potrzebami, których potrzebujemy, jest wyjątkiem, a nie normą.

Przed ostatnim tygodniem w Bangkoku podróżowaliśmy po Kolumbii, Argentynie, Urugwaju, Chile, Wielkiej Brytanii, Grecji i Kirgistanie, a oprócz Wielkiej Brytanii reszta krajów nie jest znana z ich opieki zdrowotnej. Lub, ponieważ podróżowaliśmy zbyt szybko, nie mieliśmy okazji się zatrzymać i umówić się na spotkanie.

Zbyt zajęty trekking w Chile, aby sprawdzić lekarza!
I zapomnij o zakupie jakiejkolwiek elektroniki w Ameryce Południowej – jest tam zbyt drogie.

Bangkok jest naszą przystanią. Ma wszystko, czego możemy chcieć lub potrzebujemy podczas podróży!

Czytaj więcej: cyfrowy przewodnik Nomad o życiu w Bangkoku w Tajlandii

Odwiedzanie dentysty i lekarza w Bangkoku

W Kanadzie, kiedy mieliśmy ubezpieczenie dentystyczne, chodziliśmy do dentysty 2 razy w roku. W dzisiejszych czasach nasze wycieczki do dentysty są kilka i daleko. Byliśmy spóźnieni na kontrolę, a ponieważ Bangkok jest znany z tego, że jest centrum turystyki przyśrodkowej (szczególnie dla Europejczyków i Australijczyków), wybraliśmy to wybitne miasto do wykonania naszej pracy dentystycznej.

Po przeprowadzeniu badań i zobaczeniu, że nasz kumpel Johnny też tu wybiera, wybraliśmy Thantakit International Dental Center. Biuro było czyste, a personel był przyjazny. Oboje mieliśmy kontrolę i czyszczenie, a ja wypełniłem 2 wnęki.

Dogonię naszego kumpla Johnny’ego nad niektórymi piwami rzemieślniczymi
Podobnie jak w przypadku naszego doświadczenia dentystycznego w Meksyku, wszystko poszło bardzo dobrze. Bangkok jest nie tylko znany z wysokiej jakości międzynarodowych centrów dentystycznych (z dentystami i higienistami przeszkolonymi za granicą), ale koszt jest ułamkiem ceny w porównaniu z miejscami takimi jak Kanada, USA, Wielka Brytania i Australia.

Jeśli rozważasz wykonanie pracy dentystycznej za granicą, z pewnością sprawdź Bangkok. Wykonaj własne badania i wybierz centrum dentystyczne, które wygląda dobrze.

Poczekalnia Thantakit w Bangkoku
Następna była coroczna wizyta lekarza.

Radzenie sobie ze zdrowiem kobiet w drodze może być trudnym zadaniem, które musiałem znosić od 8 lat. Kolejną rzeczą, z której znany jest Bangkok, są prywatne szpitale międzynarodowe o wysokich standardach higieny. Pomyślałem, że byłoby to dobre miejsce do wybrania corocznej kontroli.

Byłem najlepszy w fakcie, że obiekt medyczny był Spick N ’Span i że sprzęt był nowoczesny, ale sposób nocny pozostawił coś do życzenia…

Poszedłem do Bumrungrad International Hospital i chociaż sam obiekt medyczny oferuje usługi na równi ze standardami międzynarodowymi, ogólne doświadczenie nie było świetne.

Nie biorą wizyty, więc musiałem czekać 3 godziny, aż zobaczyłem lekarza. Było tak zajęte, że ginekolog biegał z jednego pokoju do drugiego, dzięki czemu czuję się jak kolejny numer. Ponieważ jest to prywatny szpital, musiałem zapłacić za każdą drobiazg – w tym podane mi wyniki, kiedy wróciłem 2 dni później.

Tak więc wspaniałe standardy, niezbyt wspaniała usługa. Niezależnie od tego mogłem sprawdzić to z mojej listy rzeczy do zrobienia! Jeśli jednak masz jakiekolwiek poważne problemy zdrowotne lub jakiekolwiek sytuacje kryzysowe, Bumrungrad Medical Facility jest wysoce ceniony przez emigrantów i obcokrajowców.

Czytaj więcej: Turystyka medyczna: co to jest i dlaczego powinieneś z niego skorzystać

Zakupy

Nie jesteśmy materialistyczni, a w rzeczywistości żyjemy bardzo minimalistyczny styl życia. Ale są jakieśPrzedmioty, które potrzebujemy do zakupu w celu tworzenia filmów i treści na naszej stronie internetowej.

Mniej więcej rok temu sprzedaliśmy naszego Phantom 3 Drone, gdy utrudniają nasze podróże – było to nieporęczne, głośne, trudne do noszenia, trudne do założenia itp. I byli teraz znacznie mniejsi i cichsi.

Właśnie zostaliśmy zaproszeni na wycieczkę do nurkowania w Indonezji przez Radę Turystyczną, a ponieważ jechaliśmy na niesamowite wyspy, pomyśleliśmy, że posiadanie drona będzie wspaniałym sposobem na uchwycenie uroku z góry!

Gdybyśmy mieszkali w domu w Kanadzie, łatwo byłoby po prostu pójść do sklepu i kupić drona. Ale ponieważ cały czas mieszkamy i podróżujemy za granicę, nie jest to takie łatwe. Na szczęście Bangkok ma sprzedawcę DJI, a po wędrówce z tyłu znaleźliśmy „sklep” – który był w rzeczywistości czyimś domem!

To jest „sklep” DJI w Bangkoku – małe biuro dołączone do domu tego faceta!

Wyszliśmy z nowym dronem DJI Spark i kontrolerem. Jest bardzo mały, prosty i łatwy w konfiguracji i dość cichy.

To nasze małe „komary”.

Następnie na naszej liście zakupów był nowy iPhone. Kupiliśmy nasz pierwszy iPhone w 2016 roku, czyniąc nas ostatnimi ludźmi, których znaliśmy, aby dostać smartfon – nawet nasi rodzice mieli taki! Nie tylko spóźniliśmy się na grę iPhone’a, ale mieliśmy tylko 1 między nami. Zgadza się, jesteśmy po 30 latach i udostępniliśmy telefon.

Głównym powodem, dla którego postanowiliśmy kupić inny, było (ponownie) z powodu podróży Indonezji, na którą zostaliśmy zaproszeni. To była wycieczka do nurkowania, więc po prostu Nick szedł, a pozostawienie mnie w Canggu Bali bez telefonu nie było opcją.

Najpierw próbowaliśmy Craigslist w Bangkoku, aby szukać używanych telefonów, a następnie zalecenie naszego emigrantów Johnny’ego, aby sprawdzić MBK Retail Mall. To miejsce jest ogromne. W końcu zorientowaliśmy się, na której piętro jest elektronika (czwarty na wypadek, gdybyś się zastanawiał) i rozpoczęli nasze poszukiwanie autentycznego iPhone’a.

W końcu znaleźliśmy dla mnie nowy iPhone 6s Plus, a po sprawdzeniu tej witryny zidentyfikowaliśmy, że w rzeczywistości był to prawdziwy iPhone, a nie fałszywy. Wycieczka do MBK to coś, co chcesz zrobić tylko wtedy, gdy chcesz kupić konkretny przedmiot lub jeśli jesteś osobą typu zakupowym / centrum handlowego. Po zameldowaniu tutaj byliśmy całkowicie wyczerpani.

Oprócz elektroniki Bangkok był wspaniałym miejscem do zakupu odzieży i zaopatrzenia się na lek, do którego potrzebowaliśmy.

Czytaj więcej: Silom Road, Bangkok: Wszystko, co musisz wiedzieć

Jedzenie wszystkich potraw

Przybycie do Bangkoku było powiewem świeżego powietrza pod względem opcji jedzenia. Chociaż uwielbiamy greckie jedzenie, latynoskie jedzenie i pub grub w Wielkiej Brytanii, większość z nich jest ciężka i tłusta. Możliwość zjedzenia ryżu, makaronu, warzyw i tofu była mile widzianą zmianą. Dla nas jedzenie jest jedną z najlepszych rzeczy do zrobienia w Tajlandii!

Pyszny posiłek w Northeast Restaurant, która jest jednym z naszych nowych ulubionych

Tajskie jedzenie jest jednymi z najlepszych kuchni na całym świecie. Podczas pierwszych kilku podróży do Bangkoku jeliśmy tylko jedzenie uliczne (ponieważ było to tańsze) i z tego powodu przegapiliśmy próbę szerokiej gamy dań w ofercie.

Aby dać ci przykład, jak byliśmy „budżetem”: jedliśmy 30 bahtów (0,90 USD) pad thai na ulicy, gdy mieliśmy 24 lata, aby zaoszczędzić jak najwięcej pieniędzy. Tym razem jadliśmy 120 bahtów (3,65 USD) curry i aromatyczne posiłki, o których nigdy nie słyszeliśmy.

Za 2,75 USD więcej cieszyliśmy się posiłkami w Tajlandii i byliśmy w stanie doświadczyć szerokiej gamy potraw. Oczywiście wciąż znaleźliśmy kilka smacznych stojaków z makaronem na ulicy za 60 bahtów (1,80 USD)!

Stoiska makaronu w Tajlandii są najlepsze! Bez względu na wszystko, zawsze będziemy tutaj pokochać jedzenie uliczne

Niektóre z naszych nowych preferowanych restauracji, które zalecamy, to:

Rynek Saladang w Silom na lunch, Northeast (nasza preferowana restauracja), MOO MOO EATORY, ROS Niyom, Connection Wine Connection i wszelkie ruchliwe stragany uliczne, które widzisz! W przypadku piwa rzemieślniczego sprawdź Commons oraz piwo rzemieślnicze i koktajle z fantastycznym widokiem, nie przegap bar Vertigo i Moon.

Przeczytaj więcej: 10 najlepszych potraw do wypróbowania w Tajlandii

Widoki Sunset z Vertigo Moon Bar są fantastyczne – nie przegap tego!

Gdzie zatrzymać się w Bangkoku

W młodości zawsze pozostaliśmy w szalonej imprezie wokół Koh San Road. Tym razem wybraliśmy dzielnicę Silom, która jest najlepsza w pobliżu oszałamiającego parku Lumphini. W pobliżu jest mnóstwo restauracji i rynkówY, a my pozostaliśmy najlepiej w pobliżu MTR, co dało nam dostęp do innych obszarów miasta.

☞ Planujesz podróżować do innych miejsc w Tajlandii? Nie przegap naszych wiadomości: rzeczy do zrobienia w Chiang Mai, rzeczy do zrobienia w Koh Phangan i rzeczy do zrobienia w Pai. W Tajlandii jest tak wiele fantastycznych miejsc do zobaczenia. Sprawdź nasze wiadomości i zacznij planować podróż!

Leniwy dzień w Lumphini Park
Zastanowienie się, gdzie się zatrzymać w Bangkoku, może być trudne, ponieważ istnieje wiele opcji. Zatrzymaliśmy się i polecamy te dwa różne miejsca:

Siri Sathorn Residences

Ten hotel ma pokoje w stylu domu (apartamenty), co sugeruje, że są większe niż zwykły pokój hotelowy i mają kuchnię i salon, z kanapą i telewizją. Istnieje całkowicie bezpłatna siłownia na miejscu i centrum fitness oraz basen na świeżym powietrzu. Jest też restauracja i spa. Uwielbialiśmy lokalizację tego miejsca, ponieważ było ono blisko wielu restauracji i transportu publicznego. Ponadto pracownicy są tutaj bardzo przyjazne i naprawdę cenne!

☞ Kliknij tutaj, aby zobaczyć najnowszą cenę na Booking.com

Obszar salonu naszego apartamentu w Siri Sathorn

D Varee Xpress Pula Silom

Wciąż w rejonie Silom ten hotel znajduje się na bocznej uliczce, z dala od ruchu ulicznego. Lokata jest niesamowita, najlepsza w pobliżu centrów handlowych, restauracji, barów i linii BTS do transportu. Pokoje tutaj nie są ogromne, ale są wystarczająco duże, bardzo czyste, wygodne i ciche. Personel tutaj jest bardzo dobry i dają ci małe śniadanie za całkowicie za darmo (pudełko soków, bułka i banan).

☞ Kliknij tutaj, aby zobaczyć najnowszą cenę na Booking.com

Iść dalej…

Bangkok jest jednym z najlepszych miejsc do sprawdzenia w Tajlandii, a po bardzo produktywnym tygodniu w mieście zakończyliśmy nasze cyfrowe sprawy Nomad i nadszedł czas, abyśmy się relokowali. Kochamy miasto – klimat jest inny niż na świecie. Ale to miasto, które jest wyjątkowo zajęte i gorączkowe. Dla nas wystarczy tydzień w Bangkoku.

Udaliśmy się na lotnisko i rozpoczęliśmy naszą podróż na wyspę Koh Samui, miejsca, w którym będziemy mieszkać przez 1,5 miesiąca!

Jak ten artykuł? Przypiąć!

Oświadczenie: Goats On the Road jest współpracownikiem Amazon, a także partnerem dla niektórych innych sprzedawców detalicznych. Oznacza to, że zdobywamy prowizje, jeśli klikniesz linki na naszym blogu i kupisz od tych sprzedawców.