Uncategorized

Argentyna Lake District – nasza podróż do domu wakacyjnego La Angostura i San Martín de Los Andes

Argentyna zdumiła nas zaskoczyła i zadowolona nas na każdym kroku. Od naturalnego cudu lodowca Perito Moreno i fantastycznego wędrówki po El Chalén, po pustynne krajobrazy Salty i winnic Mendoza, różnorodność Argentyny była niezwykła.

Po kilku dniach spędzenia w Bariloche i pierwszym smaku dystryktu jeziora, nadszedł czas, aby zagłębić się w region i zbadać parki narodowe. Istnieje wiele dysków i tras, które możesz zrobić, ale zdecydowaliśmy się zobaczyć wioski wakacyjnego domu La Angostura i San Martín de Los Andes, a także Lake Lolog.

Nie przegap naszych sugestii podróżnych i filmów podróżniczych na dole tego postu!

Świetny dzień na przejażdżkę po dystrykcie jeziora
Spakowaliśmy wynajęty samochód i ruszyliśmy na znaną trasę siedmiu jezior. Można by pomyśleć, że będzie siedem jezior (jak sama nazwa sugeruje), ale w rzeczywistości jest ich osiem. Nie mam pojęcia, dlaczego nie nazywa się to Tround Eight Lakes?! Obszar ten zapewnia 8 różnych jezior (Nahuel Huapi, Espejo, Correntoso, Escondido, Villarino, Falkner, Machónico i Lacar) oraz 2 parki narodowe – Nahuel Huapi i Lanin.

Oficjalna trasa Seven Lakes rozpoczyna się w wakacjach w domu La Angostura i biegnie 184 kilometry do San Martín de Los Andes, a wiele osób jedzie z Bariloche do San Martín de Los Andes i z powrotem na południe do domu wakacyjnego La Angostura w ciągu zaledwie jednego dnia. Ponieważ jednak mieliśmy koła przez 4 więcej dni, postanowiliśmy poświęcić czas i naprawdę rozkoszować się tym pięknym obszarem.

BARILOCHE do domu wakacyjnego la Angostura

Całkowita jazda z Bariloche do miasta wakacyjnego La Angostura wynosiła zaledwie 84 kilometry, ale po zaledwie 20 minutach jazdy chcieliśmy już zatrzymać się, aby zrobić zdjęcie! Słońce świeciło, niebo było niebieskie, a widok jeziora Nuhuel Huapi i Bariloche był zbyt dobry, aby je przegapić.

Po tym zdjęciu mieliśmy kilka znacznie więcej kieszeni słońca, ale zasadniczo widzieliśmy tylko deszcz przez następne 4 dni, co nie powstrzymało nas od cieszenia się naturą.

Sunshine i zdjęcie OP w drodze do domu wakacyjnego La Angostura
Wjechaliśmy do małego miasta wakacyjnego La Angostura, przeszliśmy przez różne sklepy sprzedające wędkarstwo, turystykę i sprzęt kempingowy, a także na obrzeżach miasta, w którym znajdował się nasz hotel. Na wzgórzu nad Lakeshore, u ujścia rzeki o tej samej nazwie, był piękny hotel Correntoso Lake i River. To byłby nasz dom na następne dwie noce.

Na niebie było kilka chmur, ale wciąż mogliśmy zobaczyć widoki na góry z okna naszego pięknego pokoju. Naturalnym otoczeniem tego patagonowskiego hotelu była perfekcja. Byliśmy otoczeni przez jezioro Nuhuel Huapi, jezioro Correntoso, muchy muchowe rzeki Correntoso i piękny las!

Tak wyglądał widok z naszego balkonu w słoneczny dzień – wspaniały!
Świętując w tym roku 100 lat firmy, Correntoso Hotel jest czymś w rodzaju instytucji w okolicy. W rzeczywistości, zanim zbudowano drogi, był kiedyś transfer łodzi, który zabierał pasażerów z Llao Llao na obrzeżach Bariloche, przez jezioro Nuhuel Huapi i przybył do doku w hotelu Correntoso.

Obecnie drewniana stacja dokująca hotelowa jest wykorzystywana głównie dla wędkarzy, którzy podróżują tutaj, aby spróbować szczęścia w łapaniu pstrąga, szarości i brązów, a tam łódź wychodzi na wycieczki jeziorne prowadzone przez hotel.

Widok hotelu z naszej podróży łodzią po jeziorze
Ponieważ pogoda nie była po naszej stronie, nie mieliśmy innego wyboru, jak tylko pić czerwone wino w hotelowym barze, posiłek na posiłkach lokalnych i spędzanie czasu w Hammam i Spa! Ten hotel miał najlepszy podgrzewany basen, jaki kiedykolwiek widziałem. Powietrze na zewnątrz mogło być zimne i mżowe, ale basen był gorący i świetny miejsce na relaks.

Medspa, z otaczającą nas wodą i otaczającą nas naturą, było bardzo romantycznym miejscem.

Co robić, gdy pada deszcz? Idź do Medspa?

Poszliśmy na piękne dyski, zachwyceni pobliskim spacerem wzdłuż rzeki i kolorowego zachodu słońca z Lakeshore. W hotelu pojechaliśmy również na szybką wycieczkę łodzią jeziora Nuhuel Huapi.

Jeśli (kiedy) wrócimy do tego obszaru, z pewnością zaplanujemy go na miesiące letnie, abyśmy mogli doświadczyć wszystkich zajęć na świeżym powietrzu, które ten obszar ma do zaoferowania – kajakarstwo, pływanie łódką, wędkarstwo itp. Bycie tu jesienią było Świetnie, że nie ma tłumów, ale pogoda nie była najlepsza.

Tuż obok hotelu Correntoso znajduje się to małe miejsce zachodu słońcaVilla la Angostura do San Martín de los Andes

Kontynuując na północ trasami 231 i 40, minęliśmy Espejo Grande Lake, Tratful Lake i Shores of Villarino i Falkner Lakes. Dokonaliśmy wszelkich starań, aby zachwycić się w napędzie i zatrzymaliśmy się do punktów widzenia, nawet jeśli tak naprawdę nie było żadnych widoków.

W rzeczywistości mieszkaliśmy około 30 minut od miasta San Martín de Los Andes w hotelu butikowym Río Hermoso w Parku Narodowym Lanín. Znaleźliśmy znak do hotelu i odrzuciliśmy wyboistą, polną drogę. Byliśmy w szczerym polu i było fantastyczne.

Zameldowanie się w pięknym hotelu Rio Hermoso

Najlepiej nad brzegiem Río Hermoso (piękna rzeka), był hotel, w którym zatrzymaliśmy się na następne 2 noce. Zostaliśmy przywitani z ciepłym powitaniem personelu i garnka herbaty, aby się zachwycić podczas patrzenia nad rzeką. Nasza sypialnia była ogromna i gustownie urządzona. Kingalizowane łóżko było najlepsze, jakie mieliśmy, a balkon z widokiem na rzekę był dobrym akcentem.

Ustawienie Río Hermoso było prywatne i intymne oraz miejsce do całkowitego odpoczynku. Nie było nic innego, jak rozkoszować się naturą, co właśnie zrobiliśmy…

Nasz piękny pokój w butiku Rio Hermoso – wraz z wanną!
San Martín do Lake Lolog

Dystrykt Lake jest jednym z najpopularniejszych miejsc do połowów much na świecie. Nie miało znaczenia, że ​​odwiedziliśmy pod koniec sezonu rybackiego, zanim dotarliśmy do hotelu Río Hermoso, Nick został zidentyfikowany, aby wyjść na rzekę i mieć kilka obsad.

Podjazd z naszego hotelu do miasta San Martín de Los Andes był wspaniały. Słońce zerknęło z chmur, a sceneria wyglądała zupełnie inaczej niż poprzednie dni. Jezioro błyszczyło i było kilka naprawdę dobrych punktów widokowych.

Piękne widoki na jezioro na naszej drodze do San Martin de Los Andes

San Martín było osobliwym miasteczkiem z dobrą plażą, mnóstwem sklepów skierowanych do wędkowania i innych zajęć na świeżym powietrzu oraz różnymi restauracjami i hoteli.

Nie minęło dużo czasu, aby znaleźć sklep z wypożyczalniami, a między naszymi podstawowymi hiszpańskimi zdolnościami a tłumaczeniem Google zostaliśmy w mgnieniu oka na sprzęt rybacki i pozwolenie! Dostaliśmy lokalne wskazówki, że rzeka prowadząca do Lake Lolog była wyjątkowym miejscem do złapania ryb. Po około 30 minutach jazdy asfalt wkrótce zwrócił się do brudu. To była właściwa droga do jeziora rybackiego!

Posiadanie pozwolenia na ryby to powinno w tym obszarze

Bycie w naturze jest tym, czego chcieliśmy od naszej podróży z siedmioma jeziorami i znaleźliśmy idealne miejsce, aby to zrobić. Rzeka miała piaszczysty nasyp idealny na piknik. Różne ptaki latały nad głową, w tym Kingfishers, którzy dostrzegali swój posiłek z wysokich drzew. To było tak spokojne miejsce.

Idealne miejsce połowowe!

Ugotowałem lunch na naszym przenośnym piecu, podczas gdy Nick wyrzucił się w małe baseny w rzece. Spędziliśmy około 4 godzin Riverside w towarzystwie psa, ptaków i kilku mieszkańców, jedyne, czego brakowało, była ryba!

Idealne miejsce na piknik!

Wróciliśmy do hotelu Río Hermoso, w którym jadłem na świeżo złapanym pstrągie. Nie został złapany przez Nicka, ale było pyszne! Nick wybrał dziczyznę i rozmawialiśmy o naszym czasie w regionie nad butelką czerwonego wina i dekadenckiego deseru. Następnego ranka, wciąż pragnąc ugryzić się, Nick udał się do rzeki obok naszego hotelu i zrobił jeszcze raz. Zazwyczaj ta rzeka jest znakomita dla łapania ryb, ale nie tym razem.

Nick mógł nie złapać tu żadnej ryby, ale jego szczęście zmieniłoby się, gdy wyruszył z dziką Patagonią – profesjonalistami!

Kliknij tutaj, aby przeczytać o fantastycznym dniu Nicka nad piękną rzeką Limay?

Nick daje mu ostatnią rzekę Rio Hermoso!

Sprawdź nasze filmy podróżnicze z dystryktu Lake!

Możesz znaleźć więcej filmów Argentyny tutaj!

Wskazówki dotyczące podróży:

Posiadanie wynajętego samochodu jest zdecydowanie najlepszym sposobem zobaczenia tego regionu. Możesz zatrzymać się tam, gdzie chcesz i wyjść, aby robić zdjęcia i rozciągnąć. Ponadto jest to świetny sposób, aby dostać się do tych odległych miejsc rybackich! Wynajęliśmy samochód za pośrednictwem Hertza Argentyny i jesteśmy zachwyceni, że mieliśmy go dla tej części Argentyny.

Jeśli możesz, spróbujCzas na wizytę w miesiącach letnich lub weź sezon. Byliśmy w okresie poza sezonem, dlatego mieliśmy deszcz. Wielu Argentyńczyków przybywa tutaj w sezonie (lato i zima), więc pamiętaj o tym przy planowaniu podróży.

Możesz wynająć sprzęt wędkarski w San Martín de los Andes. Przez 24 godziny koszt pręta i 450 pesos (29 USD), a muchy wynoszą 1 USD. Jednoodniowa licencja połowowa (tak, upewnij się, że je dostaniesz, zapytano nas Rangers) kosztuje 480 pesos (31 USD).

Przynieś ze sobą zestaw bałaganu i piec kieszonkowy na tę podróż. Istnieją różne miejsca, w których możesz zatrzymać się i zrobić lunch!

Zatrzymaliśmy się w Correntoso Lake i River Hotel oraz Río Hermoso Boutique Hotel i gorąco polecam je zarówno do obsługi, jakości i lokalizacji. Jeśli masz mniejszy budżet lub chcesz zostać w mieście Villa La Angostura, sprawdź apartamenty rynkowe.

Ogromne podziękowania dla Destino Argentyny za pomoc w naszym zakwaterowaniu i wypożyczalni samochodu podczas naszej podróży do Bariloche! Reszta dystryktu Lake zaplanowaliśmy, zarezerwowaliśmy i zapłaciliśmy za siebie. Wszystkie opinie i myśli pozostają nasze, pomimo otrzymanych bezpłatnych usług.

Lubię to? Przypiąć!

Oświadczenie: Goats On the Road jest asystentem Amazon, a także partnerem dla niektórych innych sprzedawców detalicznych. Oznacza to, że zdobywamy prowizje, jeśli klikniesz linki na naszym blogu i kupisz od tych sprzedawców.