, tak właśnie się czuje listopad. Prawie zapomniałem, co pokazuje, że moja krótkoterminowa pamięć musi zostać zastrzelona do bitów. Czy to nie listopad trzy tygodnie temu? Mam prawdziwy problem z ustaleniem, gdzie poszedł 2016, naprawdę jestem.

Być może muszę przejrzeć kilka naszych własnych edycji IG i kawałek roku!

Jeśli (jak sądzę, że były) poprzednie tygodnie były tak samo zabawne, jak ta, to będzie miało większy sens.

W tym tygodniu mój brat był w mieście, który dodał do uroczystości. Za kilka tygodni zaplanowaliśmy wycieczkę, aby pójść do Brisbane i zobaczyć go, więc listopad już wygląda jak cały miesiąc. I tak trwa głupi sezon, prawda?

W każdym razie w tym tygodniu odkrywamy kilka lokalnych kawiarni – z których jedna (Hunter Works) właśnie obchodziła swoje drugie urodziny, ale o wiele więcej na ten temat później. Mieliśmy też przyjemność spotkać się z wybitną panią Woog na lunch i cieszyliśmy się długo oczekiwanym Sydney Summer.

Utknij więc w naszą najbardziej aktualną edycję IG, a zobaczymy cię po stronie odwrotnej.

Cheers – Jim i Christina XX

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zdecydowanie zapisz się do naszego cotygodniowego biuletynu, który wysyłam w każdy piątek. Jest to podsumowanie artykułów tygodniowych oraz wiadomości o tym, co się z nami dzieje. Damy również wyłączne powiadomienie o wszystkich konkursach, które prowadzimy lub rozdajmy gratisy.

Kliknij tutaj, aby otrzymać nasz biuletyn, a także nasz bezpłatny ebook na temat podróży.

Widok o wiele więcej przyjemności na porcie wskazuje, że lato naprawdę się potoczy. Ale to coś, kiedy widzisz, że płyną wysokie statki. A po idealnej stronie żagle z Opery w Sydney – zobacz, co tam zrobiłem?

Pani Romance odkrywa dziś rano o wiele więcej nabrzeża Balmain. Odkryła ten fascynujący spacer klifu – czy widzisz przerażającą twarz wyryta w skale?

Czas śniadania i mój brat potrzebuje kawy. Ta oszałamiająca wizja kofeiny znajduje się przy kolorowych stołach Cafe d’Yvoire w Balmain East. Usługa jest urocza, kawa (majątek Toby) jest wyjątkowy, a jedzenie – jak masz zamiar zobaczyć – jest wspaniałe!

To jest upieczone jajka i Ricotta Cafe d’Yvoire w chorizo ​​ratatouille. To śniadanie mojego brata i bardzo zależy mi na zazdrości jedzenia…

Ale nie ma się czym martwić: moje jajka Benedykt z obfitą porcją wędzonego łososia, przybyła holender i zwieńczona czarnym kawiorem i jadalnymi kwiatami. Jest to nie tylko wyjątkowo ładne, ale jest to także jeden z najlepszych jajek, jakie miałem.

Jeśli próbujesz znaleźć śniadanie lub lunch w Balmain, nie pomylisz się tutaj.

Jak powiedziałem wcześniej, w porcie jest o wiele więcej statków, gdy pogoda się poprawia, ale nie ma wyraźniejszego znacznika, że ​​latem jest tutaj niż sezon statków wycieczkowych! To naprawdę niesamowite, że te ogromne statki unoszą się wokół.

Dzisiaj dogoniliśmy naszą uroczą kolegę, pani Woog z bardzo uznanego bloga Woog’s World. Jakim skarbem jest ta dama – i jak się okazuje, dzielimy jej miłość do pierogów… chociaż jeśli nie lubisz pierożków, prawdopodobnie coś jest z tobą nie tak.

Jesteśmy w Nowym Szanghaju w Chatswood, gdzie serwują wyjątkowe pierogi… a także nasza nowa ulubiona: Rainbow Beef. Jeśli wypróbowałeś to danie, będziesz wiedział, co mam na myśli. Jeśli nie, to tylko przypadek „jeszcze nie”!

Rainbow Beef była wprowadzeniem WOOG, za którą jej dziękujemy. To prawie wszystko, o czym mogę w tej chwili myśleć.

W każdym razie pani Woog miała umysł, aby zrobić nam zastrzyk (dziękuję, pani Woog) przed wyjazdem. Zapomnieliśmy – co okropnych blogerów. Nie ma też dowodów na nasz lunch… choć to prawdopodobnie dobra rzecz. Zawsze mamy tendencję do kupowania w domach Dumpling.

Wszystkiego najlepszego dla jednej z naszych ukochanych kawiarni w Balmain: The Hunter Works! Ta mała kawiarnia, tuż przy głównej ulicy przez Balmain, ma wszystko, co kochamy w kawiarni. Niesamowite jedzenie, najwyższa kawa i najbardziej przyjazna obsługa, którą znajdziesz w Sydney.

Koncentrują się również na produktach lokalnych i wewnętrznych, są bardzo świadomi zrównoważonego rozwoju i pochodzenia oraz uwielbiają produkty wykonane przez australijskie.

Na swoje urodziny podjęli decyzję o tym, aby dać producentowi kawy dzień wolny i zamiast tego imprezują z pysznym kamiennym i drewnianym piwem z Byron Bay. Ugotowali także burzę boczkową na Barbie. Te małe bułki boczku brioche zbiegają się w dół.

To impreza pękająca i nie możemy się doczekać powrotu!

Wreszcie, oto nasz post tygodnia: gdzie zostać w Borneo – Le Meridien Kota Kinabalu. Nie miałem pojęcia, że ​​na trzeciej co do wielkości wyspie na świecie będą międzynarodowe łańcuchy hotelowe na trzecią na świecie wyspę, na której są jedne z najciekawszych lasów deszczowych.

Ale nawet na równiku (stolica Sabah jest tylko 5 stopni na północ), znajdziesz luksus. Jest to niewątpliwie hotel zagraniczny, ale jest prowadzony przez mieszkańcówA smak tutaj jest absolutnie sabahan. Sprawdź naszą pełną recenzję tutaj!

Podsumowanie podróży w tym tygodniu

Każdego tygodnia cofamy się w czasie nad niektórymi z naszych ukochanych miejsc podróży przy użyciu nigdy wcześniej nie widzianych zdjęć naszych podróży. Tutaj patrzyliśmy wstecz w tym tygodniu.

El Capitolio w Hawanie na Kubie była siedzibą rządu do rewolucji i jest obecnie Kubańską Akademią Nauk. Jeśli wygląda znajomo, to dlatego, że w latach dwudziestych zostało zbudowane tak, aby przypominać budynek Kapitolu USA w Waszyngtonie!

Uwielbiamy mówić o Kubie i naszym czasie. To było jedno z tych miejsc, które chcieliśmy sprawdzić przez tak długi czas. Oto o wiele więcej na temat tego, co napisaliśmy o tym niesamowitym kraju.

Tulum, Meksyk jest niezwykłą częścią świata. I to jest trifecta: olśniewający błękit Karaibów, białe piaszczyste plaże jukatan i starożytne ruiny Majów z widokiem na wszystko. Ruiny te są jednymi z niewielu pozostałości cywilizacji Majów, które są na wybrzeżu. Prawie cała reszta jest w sercu dżungli w całej części Meksyku.

Uwielbialiśmy nasz czas tutaj w Meksyku. Oto o wiele więcej na temat tego, co napisaliśmy o Tulum i Jukatanie.

Po prostu uwielbiam kolory Saguaro w Palm Springs. A dzięki temu basenowi idealnemu w środku tego pięknie odnowionego motelu z połowy wieku, jest to jedno z naszych najlepszych miejsc na placu zabaw Hollywood.

Gdy słońce zachodzi nad Karaibami, wybrzeże Meksyku i miasto Tulum stają się jeszcze o wiele piękniejsze. To Jukatan na dalekim południowo-wschodniej Meksyku i jest to rewelacyjna część świata. I nawet lepsze niż to – nasz hotel, który ma tylko 4 pokoje – jest tuż nad naszym ramię.

Casa de Las Olas musi być jednym z najwspanialszych miejsc, w jakich byliśmy. Tak, pokoje są wspaniałe, podobnie jak poglądy, ale ludzie tutaj są tak wyjątkowe. Sprawdź naszą pełną recenzję Casa de Las Olas tutaj!

Jeśli próbujesz znaleźć dramatyczne wybrzeża i niesamowite wakacje w podróży, nie możesz się pomylić z Drive na południe od San Francisco w Kalifornii. Zachodnie wybrzeże stanów jest absolutnie oszałamiające.

Musisz także sprawdzić nasz pełny plan podróży naszego jazdy do LA z San Fran. Mamy wspaniałe szczegóły naszej podróży, aby Ci pomóc – ale ostrzegamy: to sprawi, że będziesz chciał zacząć pakować idealne!

To nasza droga do domu do naszej wynajmu nieruchomości w Aleenta Phuket. To musi być jeden z najbardziej luksusowych, romantycznych hoteli, w których kiedykolwiek przebywaliśmy, a chodniki nad masywną wodą wypełnioną rybami wokół ośrodka to dopiero jego początek. Mówimy o prywatny basen, romantyczne jadalnię na plaży i niezwykłe spa z dnia odwiedzanego przez gwiazdy filmowe.

Sprawdź naszą pełną recenzję i przewodnik wideo tego hotelu tutaj.

Mamy nadzieję, że czerpałeś przyjemność z edycji IG w tym tygodniu. Oto wspaniały listopad dla nas wszystkich! Do zobaczenia następnym razem. J&C X

Zdjęcia pana i pani Romance za pomocą Instagrama: @Mrandmrsromance i dzięki uprzejmości pani Woog.