Uncategorized

5 podróży, a także doświadczeń, o których marzyliśmy

podczas naszych 8 lat podróży, widzieliśmy hipnotyzujące zabytki, zadowolili wspaniałych ludzi, a także mieli przełomowe doświadczenia. Mimo to wciąż istnieje wiele rzeczy, które mamy na naszej liście marzeń o podróży. Oto nasza liście 5 najlepszych pożądanych na rok 2017:

1. Śpij w bungalowie o nadwodności na Malediwach

Nic nie stwierdza relaksu, a także wysokiej klasy, jak spanie na paliwnej przestrzeni nad oceanem. Od wielu lat widzieliśmy zdjęcia tego rodzaju zakwaterowania, a także niedawno wielu naszych kumpli blogowych było w stanie tego doświadczyć – zazdrosne!

Chcielibyśmy obudzić się tak samo jak słońce bijące w naszym pokoju, zejść po drabinie do morza, a także odświeżające poranne pływanie. Nie wspominając o tym, że chcielibyśmy zrobić nurkowanie z rurką, nurkowałby nurkowanie, a oboje cieszylibyśmy się leczeniem medycznym.

Zdjęcie: Dave & Deb of the World D

Malediwy to najniższy kraj na świecie, a także znajduje się na południowy zachód od Indii, a także Sri Lanka. Składa się z 26 piaszczystych wysp, a także otoczonych turkusowymi niebieskimi wodami. Prawie pojechaliśmy tam, kiedy byliśmy na Sri Lance w 2009 roku, jednak nasz plan budżetowy w tym czasie go nie umożliwił.

Ale możemy odkryć się na Malediwach w 2017 roku !! Świętujemy razem naszą 10. rocznicę, a także wierzymy, że wycieczka do tego cudownego celu byłaby najwyższym w relaksacji, a także romansu… kciuki.

2. Leć pierwszą klasą lub klasą biznesową

To jest coś, czego nigdy nie zrobiliśmy. Oprócz latania najwyższej klasy lub klasy biznesowej, nie mam na myśli siedzenia z przodu małego samolotu, gdzie jest trochę zasłony oddzielającej 2 klasy, a także dostajesz bezpłatny pakiet orzeszków ziemnych!

Mam na myśli, że chcemy latać właściwą pierwszą klasą, gdzie jesteś traktowany jak członkowie rodziny królewskiej. W dzisiejszych czasach lecimy trochę, a także na długie loty, szczególnie do Azji, byłoby naprawdę miło mieć wygodne łóżko do położenia się… z prawdziwą poduszką. Nie miałbym nic przeciwko eleganckiemu szampanowi, smakoszy, dostępu do salonu, prysznica, a także prywatności!

Niedawno zapoznaliśmy się z Ultimate Class AirFares, która jest stroną internetową z zespołem profesjonalistów, który może odkryć taryfy zniżce (nawet w ostatniej chwili) w pierwszej klasie, a także lotach z klasy biznesowej na całym świecie. Niezależnie od tego, czy podróżujesz po biznes, czy wolny czas, mogą pomóc w odkrywaniu lotów wysokiej klasy nawet o 75% zniżki.

Wszystko, co robisz, to wypełnić odejście, a także miasto przybysze, datę, typ lotu, preferowaną linię lotniczą, a także imienia, a także skontaktuj się ze szczegółami, a także przedstawiciel firmy odpowiedzą Z bezpłatną wyceną.

Mam nadzieję, że pewnego dnia wkrótce będziemy śmiać po całym świecie w stylu?

3. Idź na safari w Afryce

W 2011 r. Przez 5 miesięcy spakowaliśmy osobno wokół Afryki Wschodniej. Spaliśmy na łodziach, zarówno w autobusach, jak i na plaży. Wszystko to była niesamowita podróż z wieloma wspomnieniami. Były to jednak najtrudniejsze podróże, jakie kiedykolwiek zrobiliśmy.

Często musieliśmy wstać o 3:00, aby złapać autobus, który odejdzie o 8:00. Jeśli nie byłeś w autobusie, zanim zaczął jeździć, aby odebrać pasażerów, do końca 8:00 nie byłoby żadnych miejsc.

Autobusy, a także wspólne pojazdy często zabrakły gazu, były przepakowane z ludźmi, a także nie dotarły do ​​ostatecznych miejsc docelowych. Skończyło się na autostopu za więcej niż jeden raz.

Odkryliśmy, że śpiąc w niektórych dość podejrzanych przestrzeniach w niektórych nawet bardziej podejrzanych obszarach. Płakaliśmy i śmialiśmy się, walczyliśmy i poddaliśmy się. To była podróż dla książek, pełna wielu wzlotów, a także równa liczba upadków. Mamy wiele opowieści z tej części świata.

Mimo że mieliśmy trudne czasy, wspaniałe czasy znacznie przewyższały wszystko, czego doświadczyliśmy. Afryka to lokalizacja inna niż gdziekolwiek indziej. Umieramy, aby wrócić, a także zobaczyć więcej krajów południowych – Namibia, Botswana, Zambii i Zimbabwe.

Ale tym razem nie zrobimy tego niezależnie. Chcielibyśmy iść z wiarygodną firmą, z przewodnikiem, a także kierowcą, a także z ubezpieczeniem naszego zakwaterowania. Tym razem chcielibyśmy być bardziej zrelaksowani, a także być w stanie całkowicie cieszyć się zwierzętami, krajobrazami, a także miejscami. Wyjazd na Safari to coś, co moglibyśmy zrobić, a także ponownie. Bądź na bieżąco, ponieważ w 2017 roku możemy to robić!

4. Wypchnij nasze twarze sushi w Japonii

Japonia to kraj, do którego chcieliśmy iść na byłegobardzo długo. Nie tylko od Sushi to ulubione jedzenie Nicka, jednak od kultury, historii, przyrody, a także witryn. Trzymamy się na zwiedzaniu Japonii, ponieważ byliśmy na tak ścisłym planie budżetowym, kiedy ostatnio podróżowaliśmy w tej części świata.

Chcielibyśmy wędrować Mt. Fuji, sprawdź Kyoto, Doświadcz Tokio, odkryj o Hiroszima, zobacz kwiaty wiśni, jedz świeże owoce morza, a także oczywiście, zaspokoić ludzi.

Widzieliśmy tyle Azji, jednak naprawdę lubimy robić wycieczkę do Japonii w niezwykle niedaleko przyszłości. Kto wie, być może w przyszłym roku będziemy!

5. Rejs do Antarktydy

Planujemy podróżować do Argentyny, a także w Chile w nadchodzącym roku. Antarktyda będzie tam zapadła nas z południa. Tak blisko, ale tak daleko! Podróż do tego kontynentu byłby snem, taki, który powinien być zadowolony, zanim nie ma więcej lodowców.

Widząc to nieokiełznane, nieskazitelne krainy byłyby takie marzenie się spełnić. Chcielibyśmy wybrać się na wyprawę w stylu statku, w przeciwieństwie do tradycyjnego statku wycieczkowego, aby zapewnić, że możemy naprawdę krok na kontynencie.

Foto Credit: Dave & Deb of the World D

Plasting kajak obok lamparta foki, biorąc zodiaku wokół góry lodowych, kemping na kontynencie, a także widzenie pingwinów w pobliżu, są najważniejsze wydarzenia przez wiele lat … ale jest to jeden z najbardziej kosztownych wycieczek w świat.

Kto rozumie, co nadchodzący rok będzie dla nas w sklepie. Być może nasze pragnienia podróży odwiedzin Antarktydy spełni!

Czy masz jakiekolwiek legendarne wycieczki lub doświadczenia, które znajdują się na liście życzeń podróży? Pokaż nam w komentarzach!

Zastrzeżenie: Ten publikacja została sponsorowana przez Ultimate Class Airfares.

Polub ten post? Przypiąć!

Zastrzeżenie: Kozy na drodze są partnerem Amazonki, a także podobnym partnerem dla innych sprzedawców detalicznych. Oznacza to, że tworzymy prowizje, jeśli klikniesz linki na naszym blogu, a także zakup od tych sprzedawców.