Kiedy dotarliśmy do Santorini, był zwykłym gorączkowym portem z ludźmi krzyczącymi na autobusy, kabiny, wynajem samochodów, hoteli i wycieczek. Ignorowaliśmy większość z nich i wsiadaliśmy do autobusu do stolicy, gdzie podzieliliśmy się wózkiem pakowaną do Perissa, gdzie był nasz hotel. Zarezerwowaliśmy nasz apartament w piaszczystych willach z Booking.com i kiedy przyjechaliśmy ponownie, byliśmy zdumiony jakością pokoi w Grecji.

Pierwszy pokój, pokazany był najlepiej niż większość, w której mieszkaliśmy, ale doświadczenie mówi nam, abyśmy zawsze poprosić o zobaczenie innego pokoju. Każdy hotel pokazuje najgorszy pokój najpierw, aby spróbować zapisać najlepsze dla wybrednych klientów. Przyjazny menedżer, piaszczysty, już traktujemy nas jak rodzinę i cieszył się, że wierzymy, co uważamy za najlepszy pokój w kompleksie.

2-poziomowy mieszkanie z pięknym widokiem na ogromny basen i wysokie skaliste klify jako tło. Za 23 USD / noc było łatwo najlepszym stosowaniem zakwaterowania pieniędzy, jakie kiedykolwiek widzieliśmy. W komplecie z kuchnią, balkonem, jadalnią i łóżkiem typu queen-size byliśmy w niebie. To dobra rzecz, którą planowaliśmy pozostać 8 noce tutaj.

Nick cieszy się słońcem w ogromnym basenie! Perissa, Santorini, Grecja.view basenu i gór z naszego patio. Perissa, Satorini, Grecja.our Słodki mieszkanie Wynajęliśmy w Perissie, Santorini Grecja
Santorini jest małą, skalistą wyspą słynącym ze zachodów słońca, winnic i białych urządzonych budynków z niebieskimi domowymi dachami. Wynajęliśmy trochę skutera przez cały czas i oddawany na całej wyspie musiało zaoferować. Odwiedziliśmy małe miasteczko Oia, gdzie białe i niebieskie kamienne struktury rozwnęły się w dół po stronie klifu w dół do morza. Obserwowaliśmy słońca liczne czasy i choć nie najlepsze, które widzieliśmy w naszych podróżach, zapierali dech w piersiach.

Noc po nocy weźmiemy nasze skuter do innego zacisznego klifu i obserwowaliśmy purpurowe, pomarańcze i żółte chmury oświetlają niebo jako słońce zatopione w oceanie. Ustawiliśmy małe miejsce z butelką wina i niektórych przekąsek i rozmawiałem, aż będzie zimno, gdy słońce zniknęło.

Scooting wokół wyspy Santorini, Grecja.

Piękna wyspa Santorini, Grecja.eading trochę wina i idealny zachód słońca. Santorini, Grecja.
Inne dni zrobiliśmy degustację wina i odwiedziliśmy trafnie o nazwę czerwoną plażę, która znajduje się poniżej wysokich czerwonych skalnych klifów i pokryte czerwonym piaskiem. Poszliśmy również do wulkanicznej Black Sand Beach w pobliżu naszego hotelu i zrelaksowany przy basenie na godzinę na końcu. To nasze wakacje z plecaków i byliśmy całkowicie zrelaksowani przez cały czas.

Jedna noc piaszczysta umieścić na ogromnym grillu z szaszłykami z kurczaka i wieprzowiny, sałatka grecka, liści winorośli nadziewane ryżami i przyprawami, tzatziki, chleb, wino i wiele innych greckich przysmaków, których nie znam. To było naprawdę smaczne, a ona nawet dała darnicy, a ja zajmują się pół ceny. Nie oczekuj, że pół ceny wszystkie twoje jedzenie, ale jest bardzo przychylna dla budżetowych turystów. Sandy i jej rodzina są bardzo mili, hojnych i uczciwych ludzi biznesu. Dobrze się z nimi dogadaliśmy.

Cieszyć się wino w Gavalas Vineyard na wyspie Santorini, Grecja.

Czarna piasek plaża przy Perissa, wyspa Santorini, Grecja Wyspa Santorini, Grecja.
Po spędzeniu więcej niż kilka nocy w dowolnym miejscu zaczynamy wpaść w wygodną rutynę i dowolne miejsce, bez względu na to, jak daleko od domu zaczyna czuć się jak w domu. Dokonywanie własnej żywności, picie wina, kiedy chcieliśmy, leniuchując przy basenie i oglądanie kąpieli w słońcu do Morza Śródziemnego każdej nocy jest łatwą rutyną.

Tak więc mówiąc do Santorini nie był łatwy. To trochę jak muszę iść do pracy, gdy zostawiamy miejsce, w którym kochamy. Noc przed wyjazdem, smutna myśl o budzącym się wcześnie i odjeżdżająca na autobusach i łodzie, pociągach i samoloty utrzymuje się w plecach naszych umysłów. Ale jak tylko plecaki podnosi się na plecach i jesteśmy na wygodnej nodze podróży, myśl znika i zastępuje odrodzonego podniecenia na nową przygodę.

I tak się dzieje, z każdym miejscem rodzi się nowa przygoda, a kiedy opuścimy to miejsce, przygoda nigdy nie umiera, po prostu pozostaje w naszych wspomnieniach czekających na możliwość, że pewnego dnia możemy wrócić do niektórych z tych pięknych rajów I przeżyj cud na gdzieś znowu znowu kręte drogę naszego życia.

Grecja Blogi podróży

Najlepsze 10 najpiękniejszych wysp

Lubię to? Przypiąć! ?

Zastrzeżenie: kozy na drodze są Amazon Associate, a także partnerem dla niektórych innych sprzedawców detalicznych. Oznacza to, że zarabiamy prowizjeJeśli klikniesz linki na naszym blogu i nabyć od tych sprzedawców.